Laver Cup 2017

Za svoji kariéru jsem zažila mnoho zajímavých zkušeností, ale Laver Cup je bezesporu tou doposavad nejprestižnější.

Konal se o víkendu, kdy jsme měli velikou firemní konferenci, takže jsem vůbec neplánovala, že bych tuto nabídku přijala, ale ohodnocení bylo tak zajímavé, že jsem si čas přizpůsobila.
Přiznám se, že když mne agentura kontaktovala, tak jsem vůbec netušila, co to Laver Cup je. Dnes už samozřejmě vím, že jde o exhibiční tenisovou soutěž, ale vzhledem k tomu, že nejsem velikým tenisovým fanouškem, loni v září jsem to zkrátka vůbec nevěděla.

Nakonec mne jména jako Federer, Nadal nebo Berdych uvedla do obrazu a i takový sportovní negramot, jakým jsem, pochopil, že půjde o zajímavou příležitost.
Netrvalo dlouho a velmi rychle jsme domluvili podmínky spolupráce a já v hlavě začala vytvářet plán, jak se budu teleportovat mezi Kongresovým centrem, kde jsme měli konferenci, a O2 Arénou.

Mojí pracovní náplní bylo líčit a česat všechny hostesky ve VIP zóně. Původní info bylo, že jich bude asi 20 denně. Protože mám hodně zkušeností, nepřekvapilo mne, když jich byl dvojnásobek :-)
Co mne ale překvapilo, bylo, že jsem ve finále na jednu dívku měla asi 5 minut čistého času :-)

Požadavky na úpravu: učesaný hladký culík, upravený vzhled a rudá rtěnka pro každou hostesku

Upřímně mohu říct, že toto byla nejvíc obohacující zkušenost snad za celou moji kariéru. Na místě jsem byla jedinou vizážistkou, takže nebylo, o koho se opřít a veškerý výsledek stál jen na mě.
Asi nikdy jsem nepracovala v angličtině pod tak velkým tlakem a v takovém časovém pressu, že jsem po dvou dnech práce z toho začala rozumět i německy :-)
Přestože šlo o tak náročnou zakázku, bylo to naprosto úžasné. Skvělá atmosféra,výborní lidé a německá agentura dodržela do puntíku vše, co slíbila, což u těch českých nebývá bohužel pravidlem.

Odnesla jsem si spoustu prožitků a zkušeností. Viděla jsem všechny známé tváře v zákulisí a zvládla jsem i pár přednášek z konference :-)

Když vidím v televizi Federera, vždy se mi vybaví mé tři dny v O2 Aréně a Laver Cup :-)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Proč mít na svatbě vizážistku?

Jak pečovat o svoji pleť v létě?

Zodpovědnost